Vrácení zboží a reklamace

Využijte nejrychlejšího a elegantního způsobu, jak nám říci o svém problému se zbožím. Stačí jen zadat email, pod kterým jste objednávali a číslo objednávky do políčka níže a přes online centrum zadáte bleskově svůj požadavek.

Vrácení zboží
Pokud jste objednali špatnou velikost, zboží se Vám nelíbí nebo se jedná o nevodný dárek, je možné zboží do 14ti kalendářních dnů bez udání důvodu vrátit. Při vrácení (odstoupení od kupní smlouvy) je důležité, aby zboží bylo nepoužité, tedy i neprané.

Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce vratka. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém.

Reklamace
Pokud se něco na zboží pokazilo, nebo je zakoupené zboží nefunkční nebo se na něm projevila nějaká vada, a vada není způsobena vaší vinou nebo běžným opotřebením, můžete samozřejmě využít svého práva na reklamaci.

Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce reklamace. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém.

Objevila se chyba?
• Potřebujete poradit?
• Chyba ve formuláři?
• Chybějící zboží, ztracená zásilka?
• Zásilka dorazila poškozená?
• Přepravce zásilku nedoručil?

V těchto případech nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle
+420 775 399 834, nebo na email: info@lumima.cz

Adresa pro zaslání zboží:
Náš externí sklad: Olicon logistics s.r.o., Trabantská 692/31a, 190 15 Praha 9 – Satalice, Česká republika

  • Home
  • Design Shoptetak.cz

    Přihlaste se prosím znovu

    Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

    Děkujeme za pochopení.

    Přihlášení