Vrácení zboží a reklamace

Využijte nejrychlejšího a elegantního způsobu, jak nám říci o svém problému se zbožím. Stačí jen zadat email, pod kterým jste objednávali a číslo objednávky do políčka níže a přes online centrum zadáte bleskově svůj požadavek.

Vrácení zboží
Pokud jste objednali špatnou velikost, zboží se Vám nelíbí nebo se jedná o nevodný dárek, je možné zboží do 14ti kalendářních dnů bez udání důvodu vrátit. Při vrácení (odstoupení od kupní smlouvy) je důležité, aby zboží bylo nepoužité, tedy i neprané.

Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce vratka. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém.

Reklamace
Pokud se něco na zboží pokazilo, nebo je zakoupené zboží nefunkční nebo se na něm projevila nějaká vada, a vada není způsobena vaší vinou nebo běžným opotřebením, můžete samozřejmě využít svého práva na reklamaci.

Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce reklamace. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém.

Objevila se chyba?
• Potřebujete poradit?
• Chyba ve formuláři?
• Chybějící zboží, ztracená zásilka?
• Zásilka dorazila poškozená?
• Přepravce zásilku nedoručil?

V těchto případech nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle
+420 775 399 834, nebo na email: info@lumima.cz

Adresa pro zaslání zboží:
Náš externí sklad: Olicon logistics s.r.o., Trabantská 692/31a, 190 15 Praha 9 – Satalice, Česká republika

  • Home
  • Design Shoptetak.cz